Nieuws

Louis Vuitton meest waardevolle modemerk Het modehuis staat als enige modemerk in de top 20 van Forbes' gerangschikte waardelijst.

De plaatsing van het luxelabel is niet geheel verrassend. >

Chanel-oorlog in Cannes Paris Hilton en Leonardo DiCaprio vochten het in Cannes uit over een blauwe Chanel-klassieker.

Tijdens een liefdadigheidsveiling ontstond er een heuse bidding-war. >

Eddie Borgo x Target De New Yorkse accessoire-ontwerper creëerde een heuse do-it-yourself-collectie voor de winkelketen.

‘Veel van deze sieraden zouden ook sleutelhangers kunnen zijn of aan een tas kunnen worden gehangen.' >

In gesprek met Dolce & Gabbana Het ontwerpersduo vertelt hun verhaal aan Vogue's Suzy Menkes.

‘We absolutely believe in the young generation. We have a lot of young designers.’ >

Kering klaagt Chinese webshop aan De Chinese webshop zou producten van Kerings merken kopiëren en op de markt brengen.

‘De rechtszaak is een onderdeel van Kerings wereldwijde poging om het vertrouwen van klanten in onze producten te behouden.’ >

MyTheresa x J Brand De luxewebshop en het denimlabel bundelen hun krachten voor een zesdelige collectie.

‘Goede producten komen voort uit een samenwerking waarin iedereen zich beweegt in dezelfde richting. Samenwerken met J Brand voelde zo.’ >

Naar Top