Vogue
Nike, Victoria’s Secret, Sephora: dit zijn de populairste merken onder millenials

fashion

Nike, Victoria’s Secret, Sephora: dit zijn de populairste merken onder millenials

Datum
Getty Images

Volgens nieuw onderzoek winkelt de Amerikaanse generatie millennials het meeste bij Victoria’s Secret, Sephora en Nike. Deze drie labels kwamen als hoogste uit de ranking in een studie uitgevoerd door Condé Nast Inc. en Goldman Sachs Group Inc. De twee bedrijven hebben de poulariteit van merken onder consumenten in de leeftijdscategorie 13 tot en met 34 jaar in de Verenigde Staten gemeten. Het onderzoek werd uitgevoerd in de periode van 22 november 2016 tot en met 15 december 2016 en keek naar trends in mode, retail en beauty.

Resultaten onderzoek Condé Nast Inc. en Goldman Sachs Group Inc. 

Nike, Victoria's Secret en Amazon

Een belangrijke bijdrage aan het succes van deze bedrijven is diens aanwezigheid online, hebben de onderzoekers ontdekt. Onder mannen is Amazon.com de favoriete retailer in alle categoriëen. Daarnaast was het ook de favoriete shopping app van de vrouwen. 'Deze generatie consumenten is geboren met hun telefoon in hun hand. Ze zijn verslaafd aan technologie en verwachten een niveau van efficiëntie en snelheid in alles wat ze doen,' verklaart Pamela Drucker Mann, chief marketing officer bij Condé Nast aan Business of Fashion. Het is dan ook niet voor niets dat bedrijven er hard aan werken om de online shopping ervaring zo gemakkelijk mogelijk te maken. Volgens het onderzoek wordt in totaal een derde van alle winkeluitgaven in de Verenigde Staten online gedaan. 

Serena Williams is zwanger!

 

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Vogue.nl.
Dit vinden wij jammer, want Vogue.nl is mede dankzij deze advertenties gratis toegankelijk.
Wil je een uitzondering maken voor Vogue.nl, of meer lezen over hoe wij met advertenties omgaan?
Klik dan hier. Veel dank!

Maak een uitzondering voor Vogue.nl > Sluiten