image
Steven Meisel

Denk je aan Tiffany & Co., dan denk je aan een volmondig Yes, I Do, het blauwe doosje dat dromen waarmaakt en natuurlijk de magie van New York City. Deze magie heeft het team achter Tiffany & Co. nu weten te vangen in een parfumflacon in de vorm van een van Tiffany & Co.'s meest iconische diamanten en een geur die de essentie van het juwelenhuis symboliseert. Hoe geurt een wolk parfum op de naakte huid, hoe raken exquise juwelen je ontblote hals en rug, hoe zou dat iconische Tiffany-blauw toch ruiken als je erdoorheen kon stappen als door een wolk mist? Puur, elegant, luxe, maar ook contemporain en gedurfd. Welkom bij een nieuw hoofdstuk van Tiffany & Co, dat in 1837 werd opgericht door onbetwiste pionier Charles Lewis.

Advertentie - Lees hieronder verder

Nieuw hoofdstuk

Het komt op een mooi moment: net nu er een legendarisch ja-woord gegeven is, namelijk die van Prins Harry en Meghan Markle. Een koninklijk huwelijk, maar eveneens een onconventioneel paar. Een Amerikaanse actrice die het Britse koningshuis moderniseert – in de voetsporen van de Queen of People's Hearts, wijlen Lady Di. Dit nieuwe parfum van Tiffany & Co. is ook een gedurfde stap voor de Amerikaanse juwelier, een totaal nieuwe weg die tegelijkertijd past bij de geest van diens oprichter. Niet alleen is de onbetwiste stijl geliefd bij de elite (waaronder ook royals), maar 'The King of Diamonds' wordt overal ter wereld door smaakmakers omarmd.

Win een Tiffany & Co. notebook

Hetzelfde zal vast gelden voor het eau de parfum, waarbij de kristallen flacon het midden vindt tussen de 128.54-karaat Tiffany Diamond – wellicht de zeldzaamste gele diamant ter wereld – en de Lucida-geslepen diamanten verlovingsring. Zelf nog niet ten huwelijk gevraagd? Laat dit vast een voorproefje zijn, of... zeg vooral I Do tegen jezelf of een geliefde vriendin. Meesterparfumeur Daniela Andrier van Givaudan heeft een compositie gecreëerd van bruisend mandarijnblad en sensuele irisbloem, waardoor de geur een langdurige volheid behoudt, naast patchoeli en zachte musksoorten. Vrouwelijk, sprankelend en bloemig voor de eigentijdse vrouw. Net zoals de modellen die het gezicht zijn van het parfum: Vittoria Ceretti, Julia Nobis, Achok Majak en Georgina Grenville, gefotografeerd door Steven Meisel in zwart-wit. Ter ere hiervan geeft Tiffany & Co. aan tien Vogue-lezeressen een set weg met drie notitieblokjes in dat bijzondere Tiffany's-blauw, waarin jij al je dromen kwijt kan om ze later te verwezenlijken. Kans maken? Vul dan het formulier hieronder in.

Advertentie - Lees hieronder verder
Tiffany & Co.

Tiffany & Co. eau de parfum is verkrijgbaar bij de geautoriseerde parfumerieën en warenhuizen vanaf €70 (voor 30 ml), met hiernaast ook showergel, bodylotion en bodycream.

Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Nieuws