Topmodel Birgit Kos viert samen met Vogue Man haar Boss The Scent-campagne

Donderdagavond werd het Stedelijk Museum in Amsterdam dé plek om de Boss The Scent-campagne te vieren.

image
Presstigieux

Het was dan zover. 1 november, dé datum van het Vogue Man x Boss The Scent Gala. Een avond die bij modebeminnend Nederland al lang op de agenda stond ingepland. Afgelopen donderdag vierde Nederlands topmodel Birgit Kos samen met Vogue Man haar Boss The Scent-campagne waarvan zij het gezicht is. Een avond vol mysterie en sensualiteit. Lag het aan de Boss The Scent-geur die als een heerlijke wolk rondzweefde in het Stedelijk Museum of was het de gastenlijst vol knappe bekendheden in slip dresses en tuxedos waarvan iedereen het wat warmer kreeg? Allebei natuurlijk.

Advertentie - Lees hieronder verder
Birgit maakt zich klaar voor het Vogue Man x Boss The Scent Gala.
Presstigieux

Ready, set, go

Birgit Kos, het gezicht van de campagne, die ze samen met acteur Jamie Dornan siert, was vanzelfsprekend van de partij. En omdat een gala avond niet zonder de nodige luxe kan, nodigde het Conservatorium Hotel in Amsterdam Birgit uit voor een heuse make-up-, hair-en stylingsessie in een van de suites van het hotel. In slechts een uurtje tijd werd Birgit omgetoverd tot nou ja, de prachtige schoonheid die ze voor alle opsmuk ook al was. Maar met net dat ietsje extra. En geen stylingsessie zonder een paar dilemma's, toch. What to wear? En kiest ze voor rode lippen of een naturel make-uplook? Vogue's stylist Sofie gaf Kos twee Hugo Boss-keuzes; een zwarte tuxedo of een zijden jurk. Tuxedo it is! Nog een laatste finishing touch, een spray van de Boss The Scent for Her, natuurlijk. Ready, set, go richting Stedelijk Museum, samen met Vogue's hoofdredacteur Karin Swerink.

Presstigieux

Meer dan een leger aan influencers werden opgewacht door hosts met Moët & Chandon-champagne die een Rob Peetoom-touch-up kregen. Maar ook topmodellen als Maartje Verhoef, Yasmin Wijnaldum, Marjan Jonkman en ontwerpers als David Laport, Esther Dorhout Mees, Winonah en veel meer bekende mensen in het modecircuit zakten af naar het Museumplein in hun mooiste looks. De populairste kiekjes werden geschoten op de dansvloer, voor de photo wall of met een Belvedere cocktail in de hand, geïnspireerd op de Boss The Scent-geur.

Advertentie - Lees hieronder verder

Offline

In de speciaal ontworpen Disconnected Room in het Stedelijk Museum werden alle zintuigen geprikkeld door Boss The Scent waarbij de gasten konden kennismaken met de geur. Geen tijd meer voor foto's, video's of Instagram-posts. Alles ging van online naar offline waarbij er enkel vertrouwd werd op de zintuigen bij het aanbrengen en waarnemen van de honingachtige topnoten van perzik, fresia, chocolade en kaneel in de Boss The Scent-geuren. Na heel wat bijpraten met goede kennissen in het vak, de dansvloer onveilig te maken en de Boss The Scent-geur (her)ontdekt te hebben, werd de avond afgesloten met flesjes Marie Stella Maris en Fevertree. Want ja, het feest kan niet blijven duren - al hoor je dat ons niet vaak zeggen. In de goedgevulde goodiebag zat - hoe kan het ook anders - de Boss The Scent-parfum die alle gasten als cadeau mee naar huis mochten nemen. Een zoete herinnering aan een avond in teken van sensualiteit waarbij Birgit Kos haar Boss The Scent-campagne mocht vieren met vrienden en familie. #BossTheScent #AugmentedSensuality

Kijk hieronder even mee:

Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Nieuws