Glossier opent eerste boetiek in New York

Glossier opent een pink heaven.

glossier-new-york-winkel-boetiek-lafeyette
Glossier

Glossier, het beautymerk van Emily Weiss, founder van Into the Gloss en voormalig beautyredacteur bij de Amerikaanse Vogue, opent een boetiek New York. Het beautymerk werd groot door Instagram en opende vorig jaar een pop-up store in de showroom. Vandaag openen ze de deuren van hun allereerste beautyboetiek.

Advertentie - Lees hieronder verder

Au naturel

Na het succes van haar blog Into the Gloss zag Emily Weiss kansen voor een beautylijn. Ze noemde het Glossier, een beautymerk gericht op millennials. De producten focussen zich vooral op een natuurlijke look en worden uitgebracht in hebberigmakende verpakkingen.

Glossier

Pink heaven

Na het succes van de pop-up store in de showroom werd het tijd voor een vaste plek. Glossier strijkt neer op Lafeyette Street met een geheel roze boetiek. De inrichting is geinspireerd op de favoriete zachtroze kleuren van het beautylabel en is uiteraard uiterst Instagramwaardig. Er is zelfs een 'Boy Brow Room', vernoemd naar het best verkochte product van Glossier, de Boy Brow.

Glossier
Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Nieuws