Glossier opent binnenkort (eindelijk!) een pop-up store in Europa

Yaay for Glossier!

Weinig beautymerken roepen een hebberigmakender gevoel dan Glossier op, dat met haar Instagram-fähige verpakkingen menig (millennial)hart verovert. De enige kink in de kabel zit 'm in de verkoop, want het label heeft naast een webshop alleen fysieke boetieks in Amerika. Daar lijkt nu dan toch (eindelijk!) verandering in te komen, want Glossier komt met een speciale pop-up store naar Londen.

Pop-up store Londen

Londen is helaas nog steeds niet direct om de hoek, maar wel relatíef om de hoek, als we het met The Big Apple vergelijken. Het is bepaald geen straf om op hun webshop rond te neuzen, maar alles even vasthouden, ruiken en testen is wat de Glossier-groupie echt wil.

View this post on Instagram

Gloss, glossiest, Glossier

A post shared by Glossier (@glossier) on

Locatie en openingsdatum

Naar verwachting kunnen bezoekers de producten vanaf deze herfst door hun handen laten glijden, vertelt founder Emily Weiss tegenover The Financial Times. Meer details over de pop-up store (zoals, bijvoorbeeld, de openingsdatum of exacte locatie) zijn helaas nog niet vrijgegeven. Emily wijdt wel uit over haar motivatie voor de nieuwe winkel: 'We zijn een wereldwijd bedrijf. De helft van onze consumenten komt niet uit Amerika en we willen onze producten zo snel mogelijk in íeders handen krijgen.'

Glossier

Glossier is het beautymerk van Emily Weiss, founder van Into the Gloss en voormalig beautyredacteur bij de Amerikaanse Vogue. Het beautymerk verwierf faam door Instagram en is gericht op millennials. De producten focussen zich op een natuurlijke look en worden uitgebracht in pastelrozeverpakkingen. Wij zetten ons geld erop dat tijdens Londen Fashion Week de pop-up zal openen, maar we zullen nog even geduld moeten hebben op het verlossende woord.

Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Nieuws