Terwijl de wereld smacht naar een nieuw album, blijft Rihanna rustig haar focus leggen op het uitbreiden van haar Fenty imperium. Haar bedrijf, Roraj Trade, LLC, heeft onlangs juridische documenten ingediend die gericht zijn op haarverzorgingsproducten. Het lijkt erop dat we Fenty Hair mogen verwachten nog voordat we Fenty Music te horen krijgen.
Rihanna gaat haarproducten verkopen
Op 3 maart nam Rihanna het handelsmerk 'Fenty Hair' op, een productlijn die producten omvat voor haarvoorbereiding, haarkleuring, roosshampoo, stijltangen en haarglitter. Ja, ook haarglitter – RiRi wilt duidelijk dat we van top tot teen in Fenty kunnen schitteren. Rihanna heeft nog geen publieke uitspraken gedaan over de potentiële lijn, maar met het grootse succes van Fenty Beauty, Fenty Skin en Savage x Fenty is Rihanna's Fenty een wereldwijd imperium om in de gaten te houden.
Fenty Hair
Toen het nieuws brak over het nieuwe businessplan van Rihanna, ontplofte het internet uiteraard weer even. Fans konden hun enthousiasme over een potentiële Fenty Hair-lijn maar moeilijk in bedwang houden:
Maar wanneer Fenty Hair precies gelanceerd zal worden blijft nog even de vraag. Zorg dat je onze socialmediakanalen in de gaten houdt voor het laatste nieuws rondom Rihanna's nieuwe haarproductenlijn.
Rihanna's Fenty imperium
De aankondiging voor Fenty Hair komt enkele weken nadat de 33-jarige mogul en partner LVMH besloten om haar ready-to-wear-lijn Fenty te pauzeren om zich te concentreren op de Savage-lingerielijn. 'LVMH en Rihanna bevestigen opnieuw hun ambitie om zich te concentreren op de groei en de ontwikkeling op lange termijn van het Fenty-ecosysteem dat zich richt op cosmetica, huidverzorging en lingerie,' aldus WWD.