Vogue Beauty Night Out Report

Donderdagavond vond Vogue's eerste Beauty Night Out plaats in het chique College Hotel in Amsterdam. 100 lucky lezeressen waren hierbij aanwezig en konden zich in de suites uren lang vermaken.

image
Reinier RVDA

Donderdagavond vond Vogue's eerste Beauty Night Out plaats in het chique College Hotel in Amsterdam. Honderd lucky lezeressen waren hierbij aanwezig en konden zich in de suites urenlang vermaken: van een huidanalyse in de Ioma suite en het testen van de producten van Philosophy tot een blow dry bij Kérastase en advies van de Velthuis Kliniek in hun suite. De avond werd dan ook geopend in het Vogue Café, waar hoofdredactrice Karin Swerink de gasten welkom heette en ze het startsignaal gaf om naar boven te gaan en de suites van de verschillende merken te ontdekken. Maar niet voordat de champagne - en gezonde smoothies - rijkelijk vloeiden.

Beauty-avond in stijl
Op de eerste etage was elk merk een eigen hotelkamer toebedeeld. Van je huid laten reinigen bij Clarisonic tot make-up sessies bij YSL of Giorgio Armani Cosmetics of kennismaken met het biologische nichemerk Absolution - in elke kamer viel er weer iets nieuws te ontdekken. De kamers van Chloé en Valentino waren fantastisch aangekleed, volledig in de stijl van hun nieuwe parfums. In één van de suites vond ook een primeur plaats, namelijk de lancering van INGEbrows. Inge - de oprichtster van het merk - heeft een systeem bedacht waardoor ze de perfecte wenkbrauw bij haar klanten kan creëren. De methode konden de aanwezigen meteen uitproberen. Na een aantal kamers bezocht te hebben - en een yoga-sessie van het Yogatelier in samenwerking met Kenzo te hebben gevolgd - waren de lezeressen al erg enthousiast. 'Ik hou niet zo van dat gefrut, maar dit is echt heerlijk' vertelde een lezeres na haar kennismaking met de crèmes van Kenzo. Ook de suite van L'Oréal L'Extraordinaire was een druk bezochte plek en werd ter plekke omgedoopt tot 'L'Oréal's slumberparty'. Naast het Café was er ook een heuse Vogue Suite. Hier was de make-up van Ellis Faas te bekijken en - uiteraard - testen, voorzag Frédérique Olthuis van Trash & Ready Nailart met haar vaste hand de nagels van het logo van Vogue (de hele Vogue redactie loopt vandaag rond met Vogue-nagels) en kon je op de foto met de cover van het nieuwe juninummer. Aan het einde van de avond gingen de lezeressen prachtig opgemaakt met armen vol goodiebags naar huis. 'Volgend jaar weer?' werd ons gevraagd. Vogue's Beauty Night Out was een succes en ook wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

1 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
2 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
3 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
4 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
5 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
Advertentie - Lees hieronder verder
6 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
7 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
8 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
9 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
10 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
Advertentie - Lees hieronder verder
11 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
12 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
13 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
14 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
15 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
Advertentie - Lees hieronder verder
16 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
17 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
18 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
19 van 19
image
Reinier RVDA
Advertentie - Lees hieronder verder
Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Nieuws