Vogue
Burberry Rhythm

beauty

Burberry Rhythm

Datum
Auteur
Shanna ter Haar

De nieuwe geur van Burberry is sexy, vol adrenaline en gaat hand in hand met rauw, zwart leer. Rhythm, zoals de geur die is geïnspireerd op muziek heet, wordt vandaag wereldwijd gelanceerd met een grootse campagne. 

Engelse muzikant George Barnett belichaamt -naast model Suki Waterhouse- in de nieuwe campagnevideo van Burberry wat de geur moet uitdragen: het gevoel van adrenaline voordat je een podium op stapt. Met componenten als pittige kardemom, jeneverbessen, zwart leder en wierook is de geur kruidig en is het een goed symbool voor de rauwe energie van muziek.

De video is een van de vele onderdelen van de campagne. Creatief directeur Christopher Baily pakte flink uit voor ‘Rhythm’: in Londen, New York en Singapore organiseert hij live muziek evenementen, via Burberry.com kan je geurende ‘Rhythm’-tattoos bestellen en tegelijkertijd mooie prijzen winnen en Baily ontwierp een capsulecollectie van accessoires rondom het iconische leren jack, uiteraard passend bij de geur.

Estée Lauder x Opening Ceremony

 

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Vogue.nl.
Dit vinden wij jammer, want Vogue.nl is mede dankzij deze advertenties gratis toegankelijk.
Wil je een uitzondering maken voor Vogue.nl, of meer lezen over hoe wij met advertenties omgaan?
Klik dan hier. Veel dank!

Maak een uitzondering voor Vogue.nl > Sluiten