Vogue
Cult beautymerk Glossier lanceert nieuw product en Beyoncé is al fan

beauty

Cult beautymerk Glossier lanceert nieuw product en Beyoncé is al fan

Datum

In januari van dit jaar postte hét make-up merk van het moment (en van Instagram) Glossier een cryptische boodschap op hun social media. Een foto van Beyoncé's make-up bij de Grammy Awards ging vergezeld van de tekst 'Beyoncé wears ___ in ___ (coming soon)'. Het nieuwe product van Glossier lanceert vandaag, en het blijkt te gaan om de allereerste oogschaduw van het merk met de naam Glossier Lidstar, een 'glinsterende eye glow'.

Glossier Lidstar bij de Oscars

Gisteren onthulde Glossier de nieuwe oogschaduw op Instagram. Lidstar is een crème-oogschaduw in zes verschillende tinten, verpakt in een soort reageerbuis. Beyoncé droeg het product dus al in januari, en ook vannacht tijdens de Oscars bleken actrices al opgemaakt met de nieuwe lancering van Glossier. Tracee Ellis Ross, Allison Janney en Taraji P. Henson hadden bijzonder glinsterende ogen op de rode loper van de 90ste Oscar uitreiking. Glossier Lidstar is vanaf vandaag te koop op Glossier.com.

De 10 beste beautylooks van de Oscars 2018

 

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Vogue.nl.
Dit vinden wij jammer, want Vogue.nl is mede dankzij deze advertenties gratis toegankelijk.
Wil je een uitzondering maken voor Vogue.nl, of meer lezen over hoe wij met advertenties omgaan?
Klik dan hier. Veel dank!

Maak een uitzondering voor Vogue.nl > Sluiten