Vogue
Glossier opent permanent een beauty walhalla in L.A.

beauty

Glossier opent permanent een beauty walhalla in L.A.

Datum

Glossier, het beautymerk van Into The Gloss-oprichtster Emily Weiss, opent een permanente winkel in Los Angeles. Er is al een Glossier flagship store in New York, en nu hebben ook Amerikaanse klanten aan de Westkust een permanente beauty-uitvalsbasis. Er zijn nog geen foto's van de nieuwe winkel, maar afgaande van de beelden van eerdere pop-up locaties belooft het een roze beauty paradijs te worden. 

Het beautymerk werd door voormalige The Hills-ster en beauty blogger Emily Weiss opgericht in 2014 en is sindsdien – met de fotogenieke verpakkingen en roze bubblewrap zakjes waar het in vervoerd wordt – niet meer weg te denken uit je Instagramfeed. In 2016 opende Weiss een eerste permanente locatie voor haar merk in de New Yorkse wijk NoLIta. De winkel in Los Angeles gaat volgende maand open in een pand aan Melrose Avenue, dichtbij de winkels van Isabel Marant en The Line.

'Het is bedoeling dat [de winkel] het toppunt van engagement met Glossier wordt,' aldus Weiss aan WWD.com. 'We willen onze klant verrassen en haar een ervaring geven die ze nergens anders in de wereld kan opdoen.' Het interieur van de eerdere pop-ups in San Francisco en Londen had telkens elementen van de specifieke stad waar deze in was gevestigd. De winkel in Los Angeles belooft een 'knipoog naar de L.A. lifestyle' te zijn, en zelfs een 'Glossier Canyon' te hebben om de perfecte selfie mee te maken.

Here comes the sun: waarom je nu echt een spf moet gaan dragen

 

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Vogue.nl.
Dit vinden wij jammer, want Vogue.nl is mede dankzij deze advertenties gratis toegankelijk.
Wil je een uitzondering maken voor Vogue.nl, of meer lezen over hoe wij met advertenties omgaan?
Klik dan hier. Veel dank!

Maak een uitzondering voor Vogue.nl > Sluiten