Negin Mirsalehi deelt schattige throwbackfoto uit haar kindertijd

En is daarop haast onherkenbaar.

Negin Mirsalehi op straat tijdens Milan Fashion Week Lente/Zomer 2020.
CLAUDIO LAVENIAGetty Images

In deze tijden van zelfisolatie is het niet zo gek dat we onze fotoalbums uitpluizen voor fijne throwbackmomenten. Ook Nederlandse influencer Negin Mirsalehi dook haar persoonlijke archief in om wat tijd te doden. Daarna kwam ze op het idee een schattige foto uit haar kindertijd na te maken en vervolgens te delen op Instagram – inclusief scrunchie en rode coltrui.

Negin Mirsalehi's throwbackfoto

Op het throwbackbeeld is Negin bijna onherkenbaar. We zien haar als influencer in spé poseren voor een schoolfoto in een felrode coltrui en typische nineties scrunchie in haar (toen al fantastische) lokken. De 31-jarige influencer en Gisou-oprichter biedt ons de mogelijkheid om goed te vergelijken door de foto uit haar kindertijd na te maken. Hoewel het duidelijk is dat Negin veel veranderd is door de jaren heen, herkennen we haar toch nog een beetje terug in het beeld.

Bekijk hier de beautyroutine van Negin Mirsalehi

Niet alleen deelt Negin een throwbackfoto van zichzelf, ook haar vriend Maurits Stibbe én hond Mosey moeten eraan geloven. Voor het fotomoment trok het gezin alles uit de kast om zo dicht mogelijk bij het origineel te komen. Zo zien we ook Maurits in een gestreept overhemd, en lijkt hij zelfs zijn haren geknipt te hebben voor de ultieme throwback. 'Baby Neg, baby Mau en baby Moos,' schrijft Negin bij de post. Bekijk de leuke beelden onderstaand.

This content is imported from Instagram. You may be able to find the same content in another format, or you may be able to find more information, at their web site.
View this post on Instagram

Baby Neg, baby Mau and baby Moos. ❤️

A post shared by Negin Mirsalehi (@negin_mirsalehi) on

Van influencer tot business woman

Negin Mirsalehi is de laatste jaren uitgegroeid tot een van de meest succesvolle Nederlandse influencers met bijna zes miljoen volgers op Instagram. De 31-jarige Negin begon acht jaar geleden als influencer, maar doet inmiddels veel meer dan dat. Zo heeft ze haar imperium uitgebouwd met de lancering van Gisou in 2015, een natuurlijke haarverzorgingslijn op basis van honing. Al snel groeide het haarmerk uit tot een succesvol bedrijf met ruim dertig mensen in dienst. Lees hier Vogue's interview met de Nederlandse business woman.

This content is imported from {embed-name}. You may be able to find the same content in another format, or you may be able to find more information, at their web site.

This content is created and maintained by a third party, and imported onto this page to help users provide their email addresses. You may be able to find more information about this and similar content at piano.io
Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Nieuws