Dit wil je zien: Moët & Chandon slaat handen ineen met modemerk AMBUSH

Zo wordt champagne drinken nóg leuker.

moet chandon ambush collab
Moët & Chandon

Dit artikel is geschreven in samenwerking met Moët & Chandon en AMBUSH.

Soms zijn er van die samenwerkingen waar we blij van worden. Érg blij. En laat de samenwerking tussen champagnehuis Moët & Chandon en Yoon Ambush er nou zo een zijn. Yoon's creatieve ontwerp is niet alleen een lust voor het oog, maar maakt champagne drinken nóg leuker. En ja, dat kan echt.

Ontdek de limited edition fles

This content is imported from {embed-name}. You may be able to find the same content in another format, or you may be able to find more information, at their web site.
moët chandon
Moët & Chandon

Moët & Chandon x AMBUSH

Voor de eerste keer in 152 jaar lanceert champagnehuis Moët & Chandon een exclusieve samenwerking, waarbij ze een kunstenaar vrij spel gaven om het label van de klassieke Moët Impérial onder handen te nemen. Je kent de Koreaans-Amerikaanse Yoon Ahn waarschijnlijk van haar eigen merk AMBUSH of haar samenwerkingen met grote modehuizen. Zo ontwerpt ze al jaren sieraden voor Dior en heeft ze collabs met onder anderen Converse, Louis Vuitton, Off-White en wijlen Colette. De ontwerper groeide op in Seattle, naar eigen woorden 'voordat het hip was'. In die tijd ontwikkelde ze een obsessie met grote steden als New York en Londen door tijdschriften als Vogue en i_D. Jaren later verhuisde ze naar Tokyo - de stad waar ze woonde tijdens haar grote doorbraak in 2003, toen niemand minder dan Kanye West een van haar ontwerpen droeg. Sindsdien zijn haar collecties - zowel sieraden als mode - en samenwerkingen niet aan te slepen.

Uniek ontwerp

De samenwerking tussen Moët & Chandon en AMBUSH geeft de onderscheidende creativiteit van Yoon duidelijk weer. Haar ontwerp is een weerspiegeling van de tijdsgeest met waarden die aansluiten op de generatie van vandaag. Met haar design gaat Yoon back to basics. Het witte etiket is in groot contrast met de zwarte hals; de laatste is normaal uitgevoerd in goud. Wit staat voor 'een schone lei', zoals een deur die opent naar een toekomst vol mogelijkheden voor degenen - iets waarmee we 2021 maar al te graag mee starten.

Shop de limited edition fles

Extra leuk: een gedeelte van de opbrengst wordt geschonken aan het goede doel World Land Trust, dat zich inzet voor de bescherming van bedreigde gebieden in Afrika, Zuid-Oost Azië, Midden- en Zuid-Amerika. Kortom: nóg meer redenen om een glaasje in te schenken. Waar wacht je nog op?

De limited edition fles van Moët & Chandon x AMBUSH is vanaf 15 februari verkrijgbaar bij de Bijenkorf en vanaf 22 februari bij een aantal (online) partners.

This content is imported from YouTube. You may be able to find the same content in another format, or you may be able to find more information, at their web site.

Bestel de limited edition fles

Geen 18, geen alcohol.

This content is created and maintained by a third party, and imported onto this page to help users provide their email addresses. You may be able to find more information about this and similar content at piano.io
Meer van Cultuur