Vogue
3 redenen waarom een bezoekje aan Marni's nieuwste concept store op ons verlanglijstje staat

cultuur / Places

3 redenen waarom een bezoekje aan Marni's nieuwste concept store op ons verlanglijstje staat

Datum
Marni

Op de derde verdieping van het Umeda Hankyu warenhuis in de Japanse stad Osaka opende modehuis Marni deze week de deuren van haar allereerste Marni Flower café, een concept store waar klanten kunnen genieten van goed eten, mooie bloemen en luxe producten. Drie redenen waarop wij er graag een kijkje zouden nemen.

Marni

1. Sfeervol shoppen

Het schattige Marni-huisje in het logo van het merk zie je overal in de winkel terug. Niet alleen in bijvoorbeel de gravering van de meubels, de winkel an sich is een belichaming van het concept waar het iconische huisje voor staat: een manier van leven in een warme en bekende omgeving, vormgegeven in de stijl van het modehuis.

Marni

2. Heerlijk eten

Heerlijke gerechten gemaakt van een simpele maar doeltreffende selectie ingrediënten, dat is de filosofie achter de keuken in Marni's concept store. Zo kun je als hongerige klant eindeloos variëren omdat je zelf kan kiezen wat voor ingrediënten je bijvoorbeeld op je foccacia-broodje wil. Italiaanse charme in Japan dus.

Marni

3. Exclusieve producten

Naast eten worden er in het café exclusieve producten verkocht die speciaal voor de winkel zijn ontworpen, maar ook fantastische Marni-shoppers en winkelmantjes die een bezoek aan de Albert Cuypmarkt in één klap naar een hoger niveau zouden tillen.

Marni

5x klassieke hotspots in Londen waar de mode-elite zich verzamelt

 

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Vogue.nl.
Dit vinden wij jammer, want Vogue.nl is mede dankzij deze advertenties gratis toegankelijk.
Wil je een uitzondering maken voor Vogue.nl, of meer lezen over hoe wij met advertenties omgaan?
Klik dan hier. Veel dank!

Maak een uitzondering voor Vogue.nl > Sluiten