Kijk binnen in de nieuwe Glossier pop-up store in Londen

Bereid je voor op een flower heaven voor beautyliefhebbers.

glossier-pop-up-store-londen
VEERLE EVENS

Deze week is het eindelijk zover: Glossiers eerste pop-up store in Europa opent zijn deuren. Hoewel er nog geen zicht is op de vestiging van het cultmerk in Nederland, hoef je voor de nieuwe pop-up store niet ver te reizen. Zo hoef je alleen maar een ticket naar Londen te boeken, waar de beautygekte aanstaande woensdag 20 november los gaat. Net op tijd om kerstcadeaus in te slaan.

Pop-up store in Londen

Voor een lange tijd was er nog maar weinig informatie over de Londense pop-up store van Glossier. Nu weten we eindelijk meer, en kun je beginnen met het boeken van je citytrip naar de Britse hoofdstad. Van 20 november 2019 tot en met 9 februari 2020 shop je jouw favoriete Glossier-producten in de pop-up store aan Floral Street in Covent Garden. In plaats van een compleet millennial pink-interieur – zoals deze pink heaven in New York – heeft het beautymerk zich duidelijk laten inspireren door de Londense straatnaam. Zo stuit je bij binnenkomst op zeeën aan bloemenprints in de stijl van Britse ontwerper William Morris. Iedere ruimte binnen de winkel heeft een eigen kleur – van roze en oranje tot groene en lila tinten – met een hoop spiegels, zitgedeeltes (als je even wil bijkomen van al die prikkels) en ja, zelfs geheime (!) deuren die je naar andere ruimtes brengen. Neem in onderstaande gallery een kijkje in de nieuwe pop-up store.

Natuurlijk vind je in de Londense pop-up store al je favoriete producten, van de Glossier-wenkbrauwgel, de Boy Brow, en de balsem voor lippen en lichaam, Balm Dotcom. Ook kunnen Glossier-fans hier terecht voor de nieuwste producten van het cultmerk, zoals de Future Dew Serum en de Pro Tip Liquid Eyeliner. Je vindt de pop-up store op 13 Floral Street, Covent Garden, Londen.

Glossier

Glossier is het beautymerk van Emily Weiss, founder van Into the Gloss en voormalig beautyredacteur bij de Amerikaanse Vogue. Het cultmerk verwierf faam door Instagram en is met name gericht op millennials. Zo worden de producten in aantrekkelijke pastelroze verpakkingen verkocht die een waardevolle toevoeging zijn aan ieders badkamerkastje. Ook ademen de winkels een echte millennial sfeer met roze interieurs en teksten als "You look good".

Advertentie - Lees hieronder verder