Kaia Gerbers campagne voor Heron Preston for Calvin Klein wil je gráág even de tijd voor nemen

Heron Preston for Calvin Klein is hét creative partnership van het jaar. De twee merken herdefiniëren met deze samenwerking het begrip cool.

kaia gerber heron preston for calvin klein campaign
Renell Medrano, Heron Preston for Calvin Klein

Collabs lijken de nieuwe standaard in modeland - de een nog grootser dan de ander. Na de succesvolle samenwerking tussen Gucci en Balenciaga en Russell Athletics en BOSS, bundelen nu ook Heron Preston en Calvin Klein hun krachten in de vorm van een indrukwekkend creative partnership.

This content is imported from {embed-name}. You may be able to find the same content in another format, or you may be able to find more information, at their web site.

Heron Preston for Calvin Klein

Performance en draagbaarheid staan centraal in de collectie Heron Preston for Calvin Klein, bestaande uit basisstukken die nét wat anders zijn, inclusief bijzondere details en hints naar het signature oranje waar Preston zo bekend mee is geworden. De ontwerper legt uit: 'Ik wilde een universele taal vinden die een wereldwijd publiek aanspreekt. Een taal die niet vervreemdt, maar je juist uitnodigt in deze wereld van eenvoud.'

Creatieve pionier

De keuze voor Heron Preston is niet geheel onverwachts - de ontwerper behoort vandaag de dag tot een van 's werelds meest invloedrijke creatives. Eerder werkte Preston samen met onder andere NASA voor het herontwerpen van bestaande uniformen en het ontwikkelen en bedenken van duurzame materialen. Zijn werkt draait altijd om de 'drie R's', zoals hij dat zelf noemt: revolutionary, relatable en relevant. Prestons verhaal en perspectief rondom essentials richt zich tot het nastreven van eenvoud, het opnieuw bekijken van stijlen en het observeren van details, altijd met een nieuwe inslag.

Daarnaast is de collectie is ontwikkeld met veel aandacht voor het milieu en duurzamere uitvoeringen. Over alle opties is zorgvuldig nagedacht: raw denim wordt gebruikt om water te besparen, samen met biologisch en gerecycled katoen. Ook zijn alle verpakkingen vrij van plastic.

Kaia Gerber en Ashley Graham

En dan hebben we het nog niet eens gehad over de geweldige cast: van Ashley Graham tot Kaia Gerber en Nas; de campagne - gemaakt door Renell Medrano - is een artistiek feest voor het oog. Kortom: de campagnemodellen vormen een gang waar je maar al te graag onderdeel van wil zijn. Zowel de gang als de collectie vormen de herdefinitie van het woord cool.


This content is created and maintained by a third party, and imported onto this page to help users provide their email addresses. You may be able to find more information about this and similar content at piano.io
Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Fashion