Bella Hadid brengt deze jeans uit de 00s terug

Het model is met een reden het gezicht van het denimmerk.

Bella Hadid True Religion
Getty Images

Denimmerk True Religion, dat je ongetwijfeld nog kent, maakt een heuse comeback. Het label werd in 2002 opgericht, was zeer geliefd in de zeros, maar verdween vervolgens weer van de markt en daarmee uit onze kledingkasten. Maar nu is het label terug, met niemand minder dan Bella Hadid als het gezicht.

True Religion

True Religion is terug

In de nieuwste campagne van het merk is Bella te zien op de achterbank van een auto, gehuld in een jeans en shirt van True Religion. Op Instagram deelt het model zelf ook een foto van de campagne, waarop ze niets meer dan een jeans draagt. Het model lijkt net zo blij te zijn met de comeback als wij. 'True Religion is terug!', schrijft ze bij de foto.

This content is imported from Instagram. You may be able to find the same content in another format, or you may be able to find more information, at their web site.

Bijdrage van Bella Hadid

In een statement laat het label weten specifiek gekozen te hebben voor Bella als het gezicht van het nieuwe True Religion. 'Als zelfverzekerde en typische LA-girl heeft Bella een stem die niet alleen inspiratie opwekt, maar ook heeft bijgedragen aan het vormen van deze campagne, door het merk te zien door haar ogen, gefocust op de nieuwe generatie True Religions-fans.' De campagne werd geschoten door fotograaf Boo George.

This content is created and maintained by a third party, and imported onto this page to help users provide their email addresses. You may be able to find more information about this and similar content at piano.io
Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Bella Hadid