Chanel brengt je terug naar de Parijse 20ste eeuw van Gabrielle Chanel met deze campagne

Het Franse modehuis presenteert haar nieuwe horlogecampagne.

Voor de lancering van de nieuwste horloge campagne neemt Chanel het befaamde Ritz Hotel over, Coco Chanels tweede thuis. In Parijse zwart-wit stijl wordt de campagne als een film gepresenteerd, waar modellen Alma Jodorowsky, Alice Dallal, Soo Joo Park en Nozomi Iijima genieten van het luxueuze Parijse leven zowel binnen- als buiten het hotel. Je waant je voor even in de 20ste eeuw van Gabrielle Chanel met deze filmische beelden; zoals Chanel zelf stelt de Code Coco Society. De campagne toont het pas gelanceerde nieuwe horloge van het Franse modehuis genaamd Code Coco. Het ontwerp van het horloge is geïnspireerd op de iconische 2.55 handtas die Chanel in 1955 ontwierp. De armband van het horloge heeft het traditionele patroon zoals de tassen van het label en tevens de sluiting komt overeen met het originele 2.55 ontwerp.

Advertentie - Lees hieronder verder
Chanel
Chanel
Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Nieuws