Is dit Daily Paper's meest diverse en optimistische campagne tot nu toe?

Het Amsterdamse streetwear label drukt opnieuw hun stem over onze samenleving uit met dynamische campagne.

Daily paper diversiteit
Daily Paper

Het Amsterdamse streetwear label Daily Paper is niet bang als het gaat om het geven van hun mening over de maatschappij anno 2018. Zo maakte het merk vorig seizoen een modeserie in Zuid-Afrika dat meer op een kunstwerk leek dan op een modecampagne. Voor hun Herfst/Winter 2018 collectie creëerde het label samen met het in London gevestigde FGUK Magazine de nieuwe campagne genaamd Unite.

Gemeenschap en identiteit

De campagne is geschoten door fotograaf Simon Cecere met diens focus op gemeenschap en identiteit en wil daarbij een positieve boodschap verderzetten. Samen met internationale muzes staat de campagne symbool voor een multiculturele samenleving vrij van angst, discriminatie en onderdrukking. Hiermee is dit wellicht de meeste diverse campagne van het seizoen geworden die een frisse kijk geeft op de modewereld. Bekijk de volledige campagne in onze gallery, met felgekleurde puffer jackets tot show stopping trainingspakken. De collectie is nu te koop op de website van Daily Paper.

Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Nieuws