H&M lanceert nieuw winkelconcept

Denk aan een bloemist in de winkel, self check-out kassa’s, een monogram service en reparatie service.

image
H&M

Shop jij tegenwoordig liever online dan in store? Daar wil H&M verandering in brengen. De Zweedse modeketen is bezig met het testen van een nieuw winkelconcept om je shopervaring nog inspirerender te maken, meldt Fashion United. Denk aan een bloemist in de winkel, self check-out kassa’s, een monogram service en reparatie service.

Advertentie - Lees hieronder verder

Het nieuwe winkelconcept van H&M
H&M

‘Deze winkels geven ons de kans om nieuwe concepten en activiteiten te ontdekken om op deze manier onze winkels inspirerender te maken en een goede ervaring te bieden,’ aldus Frederik Olsson, managing director van H&M. Het merk wil in 2019 de klantervaring zowel online als offline verbeteren, en dit nieuwe winkelconcept sluit volledig aan bij die strategie. ‘We rollen de digitale services en features ook uit om fans een inspirerende en naadloze shopervaring te bieden die overeenkomt met onze omnichannel strategie.’

Het nieuwe winkelconcept van H&M
H&M

Naast het nieuwe, lichte interieur, de shop-in-shop bloemist, monogram- en reparatieservices en de self check-out kassa’s kan je in de nieuwe winkels zelfs een kopje koffie drinken bij het café concept It’s Pleat. Al beloven de foto's veel goeds, het is nog niet bekend wanneer en of het nieuwe winkelconcept wordt uitgerold.

Het nieuwe winkelconcept van H&M
H&M
Advertentie - Lees hieronder verder
Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Nieuws