Gucci brengt glamoureuze ode aan Hollywood Golden Age in nieuwe campagne

Het Italiaanse modehuis toont haar nieuwe collectie op de meest spectaculaire manier.

image
Gucci - Glen Luchford

Na de vrijwel bijzondere maar meest lieve campagne met babyvarkentjes, komt Gucci nu met iets nieuws. In de allernieuwste campagne brengt het Italiaanse modehuis een ode aan de Hollywood Golden Age middels een spectaculaire en oogverblindende Lente/Zomer 2019 campagne, heel toepasselijk genoemd Gucci Showtime.

Advertentie - Lees hieronder verder
image
Gucci - Glen Luchford
image
Gucci - Glen Luchford

Hollywood glam

Ladies and gentleman, welcome, welcome: it’s show time! klinkt het bij de opening van de campagnevideo. Gucci's creative director Alessandro Michele gebruikt zijn romantische kijk op de oude Hollywood-showbiz en creëert een oogverblindende ode aan de celebrity-cultuur en de gouden eeuw van Hollywood-musicals. Met zijn kenmerkende retro stijl wordt deze collectie gekenmerkt door sprankelende jurken, items volgeplakt met veren, glitterrandjes en felle kleuren.

image
Gucci - Glen Luchford

image
Gucci - Glen Luchford
Advertentie - Lees hieronder verder
Advertentie - Lees hieronder verder
Advertentie - Lees hieronder verder

De spectaculaire beelden en bijbehorende video zijn geschoten door Glen Luchford en zijn geïnspireerd op iconische Hollywood-films uit de jaren 40 en 50, waaronder Cover Girl, An American in Paris, Gentlemen Prefer Blondes en Singin 'in the Rain. Met glitter en glamour in overvloed, felle kleuren in kleding en decor zien we het levendige Hollywood in de uitbundige jaren van het begin van de twintigste eeuw terug. In de video zien we zelfs eens scène op de rode loper bij de première van 'Gucci The Musical'. Showtime!

image
Gucci - Glen Luchford
image
Gucci - Glen Luchford
Advertentie - Lees hieronder verder
Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Nieuws