Imaan Hammam schittert naast Kendall Jenner in nieuwe campagne van Tiffany & Co.

Het Nederlandse topmodel is het nieuwe gezicht van de iconische Tiffany T-collectie.

image
Tiffany & Co.

Samen met Kendall Jenner is Nederlands topmodel Imaan Hammam het nieuwe gezicht van Tiffany & Co.'s nieuwe lente 2019 campagne. De 22-jarige Nederlandse schone toont in de campagne de bijzondere Tiffany T-collectie van het Amerikaanse juwelenhuis, een van de meest iconische uit de geschiedenis van Tiffany & Co.

Iconisch

Tiffany T is gebaseerd rondom de letter 'T' wat terugkomt in de ontwerpen van de juwelen; van manchetten tot armbanden, ringen, oorbellen en kettingen. De gehele Tiffany T-collectie bestaat uit achttien karaats gouden juwelen gemaakt van roze, geel en witgoud en enkele zilveren stukken en diamanten. Tiffany & Co.'s artistic officer Reed Krakoff stelt de collectie op een speelvolle manier te portretteren: 'Doormiddel van moderne verfijning, authentieke energie en humor, toont de voorjaarscampagne op een prachtige manier onze iconische ontwerpen.' Naast Kendall en Imaan verschijnen de campagne modellen als Mica Arganaraz, Fei Fei Sun en Crolyn Murphy.

Breakfast at Tiffany's

In een interview vertelt Imaan over de samenwerking met Tiffany & Co. en wat het voor haar betekent het gezicht te zijn van de iconische collectie: 'De Tiffany T-collectie is een bijzondere sieradenlijn, en ik ben erg trots dat ik hier onderdeel van mag zijn. De collectie toont een authentieke energie en er zit een sterke dynamiek in de juwelen waardoor je ze met zelfvertrouwen draagt.' Op de vraag met wie Imaan een iconisch breakfast at Tiffany's zou willen beleven, antwoord het model: 'Dat zou zeker Michelle Obama zijn. Zij is zo'n inspiratiebrom voor mij, ik bewonder haar ontzettend.'

image
Imaan Hammam backstage
Tiffany & Co.

Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Nieuws