Virgil Abloh heeft met zijn populaire label Off-White en zijn aantreden als creative director van Louis Vuitton furore gemaakt in de modewereld. Hij lanceerde verschillende projecten en werkte samen met verschillende partners. Nu lanceert de Amerikaanse ontwerper een exclusieve, limited-edition collectie voor het Franse modehuis, volledig in het teken van de kleur oranje.
Oranje boven
Enige tijd geleden plaatste de ontwerper een foto van een oranje sneaker op zijn Instagra-account, waardoor het internet erop los speculeerde over de mogelijke komst van een nieuwe collectie. Vanaf 8 juni lanceren de gloednieuwe items, die een exclusieve toevoeging zijn op de herfst/winter 2019 collectie van het Franse modehuis. De collectie bevat zes verschillende volledig oranje producten waaronder gympen, zonnebrillen, baseball caps en rugzakken.
Limited-edition
De producten zijn vanaf deze week exclusief te koop bij een speciale Louis Vuitton pop-up store in het Museum of Contemporary Art in Chicago. Daar loopt van 10 juni tot 22 september een expositie over het werk van de ontwerper genaamd Figures of Speech. De pop-up store is geopend tot 7 juli.