Cartier onthult nieuwe campagne met onder meer Willow Smith en Rami Malek

Ter gelegenheid van hun nieuwste Pasha-horloge zet het label vijf authentieke creatievelingen centraal.

vijf creatieve talenten in cartier's campagne voor hun pasha watch
Craig McDean / Cartier

Cartier viert de lancering van hun nieuwste Pasha-horloge met een splinternieuwe campagne, waarin vijf authentieke talenten centraal staan. Zo zien we Rami Malek, Troye Sivan, Willow Smith, Maisie Williams en Jackson Wang door de lens van Craig McDean, een fotograaf uit New York.

This content is imported from {embed-name}. You may be able to find the same content in another format, or you may be able to find more information, at their web site.

Cartiers nieuwe Pasha-horloge

De keus voor die creatieven – die allemaal acteren óf zingen – is niet vreemd, want het Pasha-horloge is van oorsprong ontworpen voor mensen die altijd bezig zijn met het verbreden van hun wereldbeeld. Deze nieuwe getalenteerde generatie weet daar, op z'n zachts gezegd, wel raad mee. Zo staat Rami Malek bekend om het aannemen van verschillende complexe rollen die niet altijd in lijn zijn met Hollywood's traditionele standaarden, en zette GOTH-actrice Maisie Williams tevens een eigen app, Daisie, op.

maisie williams in de campagne voor cartier
Cartier
actrice maisie williams voor cartier
Cartier

Als Maisie aan de 80's – het jaar waarin de Pasha watch werd gelanceerd – denkt, komt vooral het beeld van Diana en haar iconische looks naar voren, vertelt ze in een interview. Net als de wijlen prinses kiest zij óók nog steeds voor het dragen van een horloge, ondanks het feit dat de tijd nu overal te zien is. 'Mijn telefoon is behoorlijk chaotisch, elke vijf seconden krijg ik wel een e-mail of bericht. Mijn horloge geeft me letterlijk meer tijd op een dag, behoorlijk magisch. De Pasha watch herinnert me aan hoe ver ik ben gekomen, zonder ongevoelig of opzichtig te zijn. Dit horloge reflecteert het zelfvertrouwen dat ik als vrouw heb, waardoor het erg krachtig voelt om 'm te dragen.'

      Zien: Willow Smith voor Chanel

      Vijf nieuwe ambassadeurs

      Troye Sivan en Willow Smith staan op hun beurt ook bekend om hun unieke stem binnen de creatieve sector, net als Jackson Wang, die met zijn muziek al een tijdje jonge mensen weet te verenigen en verbinden. Dat maakt ze tot de perfecte ambassadeurs van het Pasha-horloge, licht Arnaud Carrez van Cartier International toe. 'Sinds de lancering van het Pasha-horloge in de jaren tachtig belichaamt het sieraad een bepaald idee van succes, met dank aan het opvallende grafische ontwerp. Het meest recente design past meer bij de tijdsgeest dan ooit, en vooral bij deze nieuwe generatie creatievelingen. Deze ambassadeurs hebben hun succes te danken aan hun verschillen, creativiteit, hang naar verbinding en vrijgevigheid.'

      This content is imported from Instagram. You may be able to find the same content in another format, or you may be able to find more information, at their web site.

      This content is created and maintained by a third party, and imported onto this page to help users provide their email addresses. You may be able to find more information about this and similar content at piano.io
      Advertentie - Lees hieronder verder
      Meer van Nieuws