Cartier viert de lancering van hun nieuwste Pasha-horloge met een splinternieuwe campagne, waarin vijf authentieke talenten centraal staan. Zo zien we Rami Malek, Troye Sivan, Willow Smith, Maisie Williams en Jackson Wang door de lens van Craig McDean, een fotograaf uit New York.
Cartiers nieuwe Pasha-horloge
De keus voor die creatieven – die allemaal acteren óf zingen – is niet vreemd, want het Pasha-horloge is van oorsprong ontworpen voor mensen die altijd bezig zijn met het verbreden van hun wereldbeeld. Deze nieuwe getalenteerde generatie weet daar, op z'n zachts gezegd, wel raad mee. Zo staat Rami Malek bekend om het aannemen van verschillende complexe rollen die niet altijd in lijn zijn met Hollywood's traditionele standaarden, en zette GOTH-actrice Maisie Williams tevens een eigen app, Daisie, op.
Als Maisie aan de 80's – het jaar waarin de Pasha watch werd gelanceerd – denkt, komt vooral het beeld van Diana en haar iconische looks naar voren, vertelt ze in een interview. Net als de wijlen prinses kiest zij óók nog steeds voor het dragen van een horloge, ondanks het feit dat de tijd nu overal te zien is. 'Mijn telefoon is behoorlijk chaotisch, elke vijf seconden krijg ik wel een e-mail of bericht. Mijn horloge geeft me letterlijk meer tijd op een dag, behoorlijk magisch. De Pasha watch herinnert me aan hoe ver ik ben gekomen, zonder ongevoelig of opzichtig te zijn. Dit horloge reflecteert het zelfvertrouwen dat ik als vrouw heb, waardoor het erg krachtig voelt om 'm te dragen.'
Zien: Willow Smith voor Chanel
Vijf nieuwe ambassadeurs
Troye Sivan en Willow Smith staan op hun beurt ook bekend om hun unieke stem binnen de creatieve sector, net als Jackson Wang, die met zijn muziek al een tijdje jonge mensen weet te verenigen en verbinden. Dat maakt ze tot de perfecte ambassadeurs van het Pasha-horloge, licht Arnaud Carrez van Cartier International toe. 'Sinds de lancering van het Pasha-horloge in de jaren tachtig belichaamt het sieraad een bepaald idee van succes, met dank aan het opvallende grafische ontwerp. Het meest recente design past meer bij de tijdsgeest dan ooit, en vooral bij deze nieuwe generatie creatievelingen. Deze ambassadeurs hebben hun succes te danken aan hun verschillen, creativiteit, hang naar verbinding en vrijgevigheid.'