Riccardo Tisci's debuutcollectie voor Burberry zal see now buy now-principe hanteren

Tisci's eerste collectie is direct na de show verkrijgbaar.

burberry-riccardo-tisci-collectie
Burberry

Volgende week presenteert ontwerper Riccardo Tisci zijn eerste collectie voor Burberry tijdens Londen Fashion Week. Naast dat de ontwerper eerder een nieuw logo onthulde en liet weten geen bont meer te gebruiken in de collecties, maakt de ontwerper bekend het see now buy now-format te introduceren. De Lente/Zomer 2019 collectie zal binnen dertig minuten na de show online verkrijgbaar zijn.

Advertentie - Lees hieronder verder

Exclusief voor één dag

Ongeveer een half uur na de show tijdens Londen Fashion Week zal Tisci's debuutcollectie voor Burberry exclusief verkrijgbaar zijn via Instagram, WeChat en de flagship store van het modehuis op de Regent Street, in Londen. De ontwerpen van de Lente/Zomer 2019 collectie zullen slechts 24 uur te koop zijn. Naar verluidt zal dit de eerste uit een reeks van de zogenaamde 'product drops' zijn, waarbij de collectie slechts één dag beschikbaar is. Voor de eerste drop zal de boetiek op Regent Street een transformatie ondergaan en worden ingedeeld in verschillende kamers die het verleden en de toekomst van Burberry uitbeelden. Tevens zal vanaf 15 september een kunstinstallatie te zien zijn in de winkel, genaamd Sisyphus Reclined, gemaakt door kunstenaar Graham Hudson.

Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Fashion Week