Vogue
Hillary Clintons neefje en Pippa Middletons schoonbroer zijn nu de nieuwe #DGMillennials

fashion

Hillary Clintons neefje en Pippa Middletons schoonbroer zijn nu de nieuwe #DGMillennials

Datum
InDigital

Dolce en Gabbana hebben een nieuwe strategie, waarbij ze, net als Tommy Hilfiger deed met Gigi Hadid, proberen jonge influencers bij hun merk te betrekken om hiermee meer jongeren naar hun merk te trekken. Zaterdag was in Milaan de show en was te zien dat er nóg meer millenials meeliepen, maar deze keer met wel heel bijzondere familiebanden bij de Britse koninklijke familie en in de Amerikaanse politiek.

InDigital

#DGMillenials

Het meest opvallend was de komst van Tyler Clinton, neefje van Bill en Hillary Clinton. Het IMG model van 23 jaar oud maakte zijn debuut in Milaan, evenals Spencer Matthews, Pippa Middletons nieuwe zwager en voormalige ster in de serie Made in Chelsea. Ook de Romeinse prins en prinses Theodore en Melusine Ruspoli en prinses Olympia van Griekenland liepen mee. Andere bekende gezichten zijn Sonia Ben Ammar (op de foto hieronder), Luka Sabbat, Sophia en Sistine Stallone, Presley Gerber, Chase Hill, Nash Grier en Rafferty Law. Het thema van de collectie was 'King of Hearts', wat resulteerde in een speelkaarten-motief dat in de gehele collectie terugkwam. De silhouetten waren compleet anders dan wij gewend zijn van Stefano en Domenico; pyjama silhouetten, bomberjacks en truien – compleet met de bekende drukke en mismatching prints. 

InDigital

Het Belgische sieradenlabel Wouters & Hendrix is nu gelukkig echt officieel geland in Amsterdam

 

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Vogue.nl.
Dit vinden wij jammer, want Vogue.nl is mede dankzij deze advertenties gratis toegankelijk.
Wil je een uitzondering maken voor Vogue.nl, of meer lezen over hoe wij met advertenties omgaan?
Klik dan hier. Veel dank!

Maak een uitzondering voor Vogue.nl > Sluiten