Vogue
Juicy Couture maakt een comeback tijdens New York Fashion Week

fashion

Juicy Couture maakt een comeback tijdens New York Fashion Week

Datum
InDigital

Juicy Couture zal dit seizoen op 8 februari haar runway debuut maken tijdens New York Fashion Week. Het modelabel, bekend van de velours joggingpakken, is van plan een comeback te maken.

Fresh

Volgens Business of Fashion zat de comeback van het merk er aan te komen sinds de activa van het bedrijf zijn overgekocht door Authentic Brands Group in 2013. De culttrainingspakken - geliefd onder beroemdheden zoals Victoria Beckham, Madonna en Jennifer Lopez - waren een hit in de jaren '90 en '00. Na het succes heeft het merk zichzelf nooit geëvenaard, waardoor alle filialen hun deuren moesten sluiten. Tijd voor een comeback. Onder andere Vetements werkte voor de Lente 2017 collectie samen met Juicy Couture. De eerste eigen collectie werd vorig jaar september gepresenteerd, onder leiding van creative director Jamie Mizrahi. ‘Juicy Couture staat synoniem aan het bekende trainingspak, een associatie waar we trots op zijn,’ aldus Mizrahi.

De eerste beelden van Gigi Hadids nieuwe Tommy Hilfiger collectie

 

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Vogue.nl.
Dit vinden wij jammer, want Vogue.nl is mede dankzij deze advertenties gratis toegankelijk.
Wil je een uitzondering maken voor Vogue.nl, of meer lezen over hoe wij met advertenties omgaan?
Klik dan hier. Veel dank!

Maak een uitzondering voor Vogue.nl > Sluiten