Vogue
Valentino en L’Oréal slaan de handen ineen voor een nieuwe beautycollectie

fashion

Valentino en L’Oréal slaan de handen ineen voor een nieuwe beautycollectie

Datum
Auteur
Door de redactie
Corey Tenold

Valentino en L’Oréal gaan samenwerken om een nieuwe beautylijn te ontwikkelen. In een gezamenlijk persbericht laten beide merken weten een langdurig contract te hebben getekend voor ‘de creatie, ontwikkeling en distributie van geuren en luxueuze beautyproducten onder de Valentino-naam.’ Valentino hoopt hiermee een nog groter publiek te bereiken door gebruik te maken van de expertise van L’Oréal, een koploper in de beauty-industrie.

Maison Valentino

Het beautymerk zal de naam van Valentino dragen: Maison Valentino. De CEO van Valentino, Stefano Sassi, laat weten heel erg blij te zijn met de nieuwe samenwerking. ‘Valentino belichaamt het beeld van schoonheid, het buitengewone en moderniteit, en daarom biedt het een sterke inspiratie voor parfum en beauty,’ aldus Sassi. Ook de CEO van L’Oréal, Nicolas Hieronimus, is erg enthousiast over de samenwerking en hoopt ermee een specifieke doelgroep te bereiken: ‘Maison Valentino’s unieke combinatie van prestige en moderniteit zal wereldwijd veel millenials aanspreken.’ De samenwerking gaat van kracht in januari 2019, dus de kans is groot dat we rond die periode de Valentino x L’Oréal producten in de schrappen zien liggen.

Neem een kijkje in de eerste Christian Louboutin store in Nederland

 

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Vogue.nl.
Dit vinden wij jammer, want Vogue.nl is mede dankzij deze advertenties gratis toegankelijk.
Wil je een uitzondering maken voor Vogue.nl, of meer lezen over hoe wij met advertenties omgaan?
Klik dan hier. Veel dank!

Maak een uitzondering voor Vogue.nl > Sluiten