Vogue
Herfst/Winter 2018 trend: logotassen zijn terug

fashion

Herfst/Winter 2018 trend: logotassen zijn terug

Datum
InDigital

Het designerlogo leek juist almaar kleiner te worden – want subtieler en dus chiquer, zo was de logica. Die periode is weliswaar voltooid verleden tijd, als we naar fashionweek Herfst/Winter 2018 kijken. Met de jaren tachtig en negentig die populair zijn op de catwalk, maar ook in het straatbeeld, is het devies eerder: go big or go home. Hetzelfde geldt voor de merknamen van grote modehuizen op diverse accessoires, zoals tassen. Van Fendi (een favoriet monogram van de Hadid-zusjes) tot Prada en zelfs het Franse cultlabel Jacquemus: dit najaar draag jij je tas met een goed zichtbaar logo voor het oog van de buitenwereld. Dare to show off? 

Simone (26) kreeg radicale metamorfose voor Givenchy (exclusive) show 'Ik werd in allerijl om 6 uur 's ochtends geknipt'

 

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Vogue.nl.
Dit vinden wij jammer, want Vogue.nl is mede dankzij deze advertenties gratis toegankelijk.
Wil je een uitzondering maken voor Vogue.nl, of meer lezen over hoe wij met advertenties omgaan?
Klik dan hier. Veel dank!

Maak een uitzondering voor Vogue.nl > Sluiten