Vogue
Waarom je met game-changing luxeplatform CarréCouture nooit meer een miskoop begaat

Vogue Promotion

Waarom je met game-changing luxeplatform CarréCouture nooit meer een miskoop begaat

Datum
CarréCouture

Online shoppen beheersen we inmiddels tot in de puntjes; vierentwintig uur per dag hebben we toegang tot onze potentiële droomgarderobe, met een beetje geluk nog dezelfde dag aan huis bezorgd. Maar zelfs de doorgewinterde mobiele shopper, die haarfijn de weg weet in het online winkel-landschap, geeft toe dat er nog steeds één aspect ontbreekt in haar online shopping ervaring: persoonlijk advies. Gelukkig is het luxe e-commerce platform CarréCouture in het leven geroepen om ons uit de brand te helpen.

Het offline gedachtegoed, en meer

Zoals je misschien niet zal verrassen ‘worden de online shopverwachtingen van klanten steeds hoger’, vertelt Nathalie Pompen, de bevlogen 48-jarige oprichter van CarréCouture. Zij begon haar vooruitstrevende modeplatform omdat ze nog veel miste binnen het digitale shopspectrum. Wat willen we nu echt online? Vooral niet die speciale ervaring van het offline winkelen verliezen maar juist meer vinden dan alleen dat. ‘Deze groep mensen wil dezelfde producten online en offline vinden en op haar wenken bediend worden met een persoonlijke aanpak. ‘CarréCouture is in die zin anders,’ legt Pompen uit: ‘We hebben goed gekeken naar de cruciale verschillen tussen offline en online. Met die wetenschap hebben we een compleet nieuw platform opgericht.’

Van New York tot Rio en Amsterdam

Maar hoe is CarréCouture dan precies anders? Het komt erop neer dat je online hetzelfde gevoel ervaart als wanneer je een echte kledingwinkel binnenstapt. Zo is CarréCouture als luxe e-tailer niet zelf de webshop, maar een digitaal verzamelpunt waar de allerbeste multi-brand modewinkels wereldwijd – van New York tot Rio de Janeiro en Amsterdam – direct tot je beschikking staan. Het platform is samenwerkingen aangegaan met de meest geliefde boetieks wereldwijd (waarvan de details meestal alleen te vinden zijn in het little black book van je favoriete stijlicoon) met één voorwaarde: een collectie waaruit een uniek DNA spreekt, samengesteld door smaakmakers uit het vak. In Nederland zijn dat onder meer het Amsterdamse Ennu, Van Ravenstein en het Eindhovense Artishock.
Ja, dit is dus je kans om one-of-a-kind pieces te bemachtigen, het kloppende hart van CarréCouture.

CarréCouture

Personal shopping

‘Het gaat ons niet eens zozeer om de verkoop,’ legt Nathalie Pompen uit: ‘Het was altijd mijn droom onze klanten te helpen om stap voor stap de ultieme garderobe op te bouwen, die perfect aansluit op je persoonlijke stijl en je levensstijl.’ Winkelen wordt naar een hoger niveau getild met de talloze technologische mogelijkheden die er anno 2017 zijn. Op CarréCouture wordt het verschil gemaakt in gebruikerservaring. Ga naar de site, vul je eigen stijlprofiel in en shopping editors wijzen je in de juiste richting. Van online chats om je stijlgevoel tot op de bodem uit te pluizen tot personal shoppers en editorial shoots ter inspiratie. Bovendien heeft CarréCouture in-house een algoritme samengesteld waarmee potentiële en succesvolle aankopen aan elkaar worden gelinkt. Resultaat? Nooit meer een miskoop. Alles exact binnen jouw stijlgevoel, perfect op maat.

Forever wardrobe

Zie CarréCouture alsof je vanuit het comfort van je eigen huis een supersnelle wereldreis maakt, aan de hand genomen door modekenners. ‘Zo kies je uit het exclusieve aanbod kleding en accessoires precies de dingen waar je ook op lange termijn gelukkig mee bent,’ aldus Pompen. CarréCouture mist geen modetrend, maar er wordt ook altijd ingespeeld op een forever wardrobe en – dat is de kern – jij als individu. Klinkt als het summum, toch? Van een tas uit Parijs tot een jurk uit België en die ene gouden oorbel van eigen bodem. 

Alvast een voorproefje voor dit winterseizoen? Wij bij Vogue Nederland selecteerden onze favorieten uit de nieuwe collectie van CarréCouture. De shopbeleving bij het nieuwe CarréCouture is van aankoop tot verpakking volstrekt uniek en vooral iets wat je hoogstpersoonlijk wil beleven. Maak je eigen stijlprofiel aan en je raakt beslist hooked.

Adwoa Aboah op de cover van de eerste Britse Vogue onder leiding van Edward Enninful

 

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Vogue.nl.
Dit vinden wij jammer, want Vogue.nl is mede dankzij deze advertenties gratis toegankelijk.
Wil je een uitzondering maken voor Vogue.nl, of meer lezen over hoe wij met advertenties omgaan?
Klik dan hier. Veel dank!

Maak een uitzondering voor Vogue.nl > Sluiten