Herfst/Winter 2018 trend: logotassen zijn terug

Logotassen zijn de trend voor najaar 2018.

tassen-trend
InDigital

Het designerlogo leek juist almaar kleiner te worden – want subtieler en dus chiquer, zo was de logica. Die periode is weliswaar voltooid verleden tijd, als we naar de fashionweeks Herfst/Winter 2018 begin dit jaar kijken. Met de jaren tachtig en negentig die populair zijn op de catwalk, maar ook in het straatbeeld, is het devies eerder: go big or go home. Hetzelfde geldt voor de merknamen van grote modehuizen op diverse accessoires, zoals tassen. Van Fendi (een favoriet monogram van de Hadid-zusjes) tot Prada en zelfs het Franse cultlabel Jacquemus: dit najaar draag jij je tas met een goed zichtbaar logo voor het oog van de buitenwereld. Dare to show off?

InDigital
1 van 15
Christian Dior Herfst/Winter 2018
InDigital
2 van 15
Christian Dior Herfst/Winter 2018
InDigital
3 van 15
Saint Laurent Herfst/Winter 2018
InDigital
4 van 15
Fendi Herfst/Winter 2018
InDigital
5 van 15
Fendi Herfst/Winter 2018
InDigital
6 van 15
Jacquemus Herfst/Winter 2018
InDigital
7 van 15
Jacquemus Herfst/Winter 2018
InDigital
8 van 15
Prada Herfst/Winter 2018
InDigital
9 van 15
Prada Herfst/Winter 2018
InDigital
10 van 15
Prada Herfst/Winter 2018
InDigital
11 van 15
Prada Herfst/Winter 2018
InDigital
12 van 15
Burberry Herfst/Winter 2018
InDigital
13 van 15
Burberry Herfst/Winter 2018
InDigital
14 van 15
Saint Laurent Herfst/Winter 2018
InDigital
15 van 15
Chanel Herfst/Winter 2018
Advertentie - Lees hieronder verder
This content is created and maintained by a third party, and imported onto this page to help users provide their email addresses. You may be able to find more information about this and similar content at piano.io