Van Marc Jacobs-suikerspinnen tot een Chloé-photobooth: 4 fijne to do's op de Vogue Flower Market

Kom naar de Vogue Flower Market op zondag 1 september en laat je verrassen!

vogue-flower-market-geuren
Walter Pierre, Vogue Nederland, september 2019.

Op zondag 1 september vindt de allereerste Vogue Flower Market plaats, in de betoverende tuinen van het Rijksmuseum in Amsterdam. Tijdens deze dag wandel je niet alleen door de prachtige bloembedden, ook kun je genieten van taart, schepijs en heerlijke geuren. Op deze high-end summer Sunday market vind je onder andere een pop-up Vogue café, een Chloé-photobooth en echte Vogue-bloemenkraampjes. Ook kun je peeling masterclass volgen van philosophy, Marc Jacobs-suikerspinnen eten en leren tekenen in een workshop van het Rijksmuseum. En dat alles met op de achtergrond livemuziek van jong, aanstormend talent.

Maar er is meer: tijdens deze dag krijg je als Vogue-lezeres de mogelijkheid om jouw nieuwe favoriete geur te ontdekken met parfums geselecteerd door Vogue. Ga je voor Boss The Scent Absolute van Hugo Boss, de Daisy Love Eau So Sweet van Marc Jacobs, Chloé's L'Eau of de exfoliërende producten van philosphy? Bekijk in onderstaande gallery alvast wat deze vier fijne merken voor je in petto hebben op de Vogue Flower Market, zodat je zondag 1 september goed beslagen ten ijs komt. En vergeet vooral niet: het septembernummer van Vogue Nederland, dat nu in de winkels ligt, is je toegangsbewijs voor de Vogue Flower Market!

Advertentie - Lees hieronder verder
1 Tijdloos en elegant: de nieuwe Chloé
image
Chloé

Ontdek Chloé L'Eau
Stel je voor: een nieuwe uitvoering van de iconische bloemengeur Chloé, licht en fris maar toch met impact, omdat er botanische geurnoten in zitten, zoals eikenmos. Een geur - per september verkrijgbaar, dus jij kunt de eerste zijn die 'm heeft! - die je doet verlangen naar vrijheid, wegwezen in een cabrio, dwars door de graanvelden. Precies zoals Haley Bennett dat doet in de nieuwe campagnevideo. Chloé L’Eau is anders, dankzij een variatie op de Chloé-roos – de speciale roos van parfumeur Michel Almairac – die sprankelt in combinatie met frisse topnoten, magnolia en jasmijn. Ga Chloé L’Eau ruiken en hou je autosleutels bij de hand!

Smile!
Vereeuwig je bezoek aan de Vogue Flower Market met een foto - die we meteen voor je printen - voor de bloemenmuur van Chloé.

2 Verleiden doe je met Hugo Boss
image
Boss Hugo Boss

Ontdek Boss The Scent Absolute for Her en Him
Boss The Scent Absolute van Hugo Boss bestaat uit twee nieuwe, intens verleidelijke geuren For Him en For Her, die een rijkere, donkere interpretatie zijn van de originele geuren. Zoals de dag overgaat in de nacht komt het hart van de geur tot leven, met honing-gecoate perzik en een warme geroosterde koffie-noot. Hugo Boss, voorstander van echte ontmoetingen, echt ruiken, voelen en beleven, vroeg niemand minder dan Jamie Dornan en Birgit Kos voor de videocampagne. Je ziet duidelijk dat die twee een klik hebben en zie je wat er gebeurt als de zintuigen gestimuleerd worden tot een verhoogde sensuele ervaring en een haast elektrische sensatie op de huid wordt waargenomen. Niet te missen dus, op de Vogue Flower Market.

Proost
Kom langs in de intieme speak-easy bar van Boss The Scent Absolute en proost met mocktails gebaseerd op de geuren.

3 Spontaniteit in een flacon bij Marc Jacobs
image
Daisy Love Marc Jacobs

Ontdek Daisy Love Eau So Sweet
Spontaan leven en genieten van het moment: Marc Jacobs trakteert je op Daisy Love Eau So Sweet, zijn nieuwe zoete gourmandgeur met een moderne bloementwist. In Daisy Love Eau So Sweet ruik je framboos, bergamot en braam met madeliefblaadjes (uiteraard!), gesuikerde muskus en witte iris. Een soort instant gevoel van geluk in een flesje, dat er net zo leuk uitziet als al haar zusjes. Kaia Gerber, fervent voorstander van vrouwenvriendschappen, is de muze van deze nieuwe Daisy. Een echte vriendinnengeur, die je móet leren kennen.

Altijd Prijs
Dompel je onder in de wereld van Marc Jacobs, waar je door een draai aan het Daisy-rad de mooiste Marc Jacobs-prijzen wint (altijd prijs!) en geniet van de Daisy Love Eau So Sweet-suikerspin.

4 Met een glow de herfst in met Purity
image
Purity

Ontdek de microdelivery peel en hope in a jar
philosophy ken je van deze beautyfilosofie: als mind, spirit en body samenkomen ben je op je best. De routine die je op de Vogue Flower Market kunt ervaren is cleanse, peel and treat, ofwel reinig, exfolieer en verzorg je huid. Een makkie, met deze milde producten met medische achtergrond en een hoge dosis natuurlijke ingrediënten. philosophy is expert in exfoliërende producten voor thuis, dus dit is je kans om de microdelivery peel met vitamine C te proberen. Slotstuk is de iconische hope in a jar dagcrème – nu in een vernieuwde uitvoering voor een extra mooie glow – die je huid door de seizoenswisseling heen gaat helpen. Kom langs voor een persoonlijk advies!

DIY
Je bent welkom bij de peel party van philosophy, een master class waar een philosophy-expert je alles leert over peelings, die je uiteraard meteen kunt uitproberen.

Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Magazine