Rihanna lanceert 'The Rihanna Book' in New York in luipaardprint look van Saint Laurent

Rihanna draagt tijdens haar rode loper event een ontwerp van één van haar favoriete Franse modehuizen.

Rihanna leopard boeklancering nyc
GothamGetty Images

Voor de lancering van haar eigen visuele autobiografie koos Rihanna voor een ontwerp van het Franse modehuis Saint Laurent. De zangeres en businessvrouw pur sang introduceerde haar 504-paginatellende boek in het New Yorkse Guggenheim Museum. The Rihanna Book, zo heet de autobiografie van de Barbadiaanse zangeres, viert het leven van de ster en al de mijlpalen die ze tot nu toe bereikte in haar carrière.

Luipaard look

Voor het rode loper event droeg Rihanna verrassend genoeg geen design van haar eigen modehuis Fenty, maar koos er daarentegen voor om een jurk van één van haar favoriete Franse modehuizen aan te trekken. Ze droeg een geplooide one-shoulder Saint Laurent-jurk met luipaardprint en een uitgesneden decolleté, die meteen herkenbaar was als één van Anthony Vaccarello's ontwerpen voor het huis. Al stelde Riri's stylist Jahleel Weaver de look samen, er kan maar één iemand zijn die een look met luipaardprint in combinatie met dijhoge pythonlaarzen stijlvol neerzet. Een overload aan gouden juwelen, haar leeuwinnenmanen die in topconditie waren en een make-up look die "party" schreeuwt. Rihanna bewijst met deze look dat de one liner "less is more" toch niet áltijd geldt.

Rihanna leopard boeklancering nyc
Arturo HolmesGetty Images

Make-up look

Sinds de lancering van haar eigen beautymerk Fenty Beauty twee jaar geleden, is Rihanna niet weg te slaan van een excessive make-up look. Ook voor de lancering van haar eigen autobiografie in New York ging Rihanna all out met de bronzer, highlighter én glinsterende body powder. De bronzen smokey-eye en paarse gradient lippen vielen het meest op in haar make-up look. Haar zwarte haren droeg ze los met een sterke golf die ze aan een kant naar voren liet hangen.

The Rihanna Book

Rihanna lanceerde haar eigen autobiografie in de vorm van een fotoboek met nooit eerder vertoonde beelden van de zangeres. Het boek,dat ze in samenwerking met uitgever Phaidon uitbracht, brengt het leven van de zangeres in beeld. Bij de aankondiging van The Rihanna Book via Instagram liet de zangeres merken verheugd te zijn met het nieuws: 'Na meer dan vijf jaar werk ben ik blij om eindelijk deze verzameling van ongelooflijke herinneringen te delen. Bedankt aan alle fotografen en kunstenaars die hebben bijgedragen aan het boek en dank aan Phaidon om samen met mij mijn eerste kunstwerk in een nieuwe branche te publiceren!'

Kopieer Rihanna's look

Je shopt al deze items van onderstaande webshops mét korting op woensdag 30 oktober aanstaande tijdens Vogue Online Shopping Night van 12u 's middags tot middernacht! Klik hier voor alle kortingscodes van de meer dan 50 deelnemende merken.

Shop tijdens Vogue Online Shopping Night met Mastercard. Vrijwel al je aankopen zijn dan verzekerd tegen schade, verlies, diefstal of verkeerde levering*. Bovendien maak je met elke Mastercardbetaling kans op een plek op de rode loper voor twee personen tijdens het Cannes Film Festival. Ga snel naar Vogue.nl/vosn en vind hier alles wat je moet weten over Vogue Online Shopping Night en de deelnemende merken.

*De voorwaarden van je Mastercard hangen af van de bank of kaartinstantie die je Mastercard heeft uitgegeven. Voor meer informatie kun je bij hen terecht.

Advertentie - Lees hieronder verder