beyonce-komt-met-een-speciale-renaissance-pop-upwinkel-in-londen-255970
©Getty Images

Voor wie geen kaartjes kon bemachtigen voor Beyoncé’s Renaissance-wereldtournee, hebben we een klein lichtpuntje om de pijn te verzachten. Flannels, een luxe retailer in Londen, is namelijk in formation gekomen en lanceert een pop-upwinkel waar je merchandise van de tour kunt bemachtigen. Vanaf vandaag kun je de complete in-store overname door Queen Bey zelf ervaren in de Britse hoofdstad. Dit is wat we weten.

‘Renaissance’ pop-upwinkel in Londen

Het zogeheten Renaissance flagship – dat vanaf vandaag gevestigd is in Flannels X, de culturele hub van de retailer – brengt je alles wat je nodig hebt om de Beyoncé-sensatie in je op te nemen. Het is de ideale plek voor iedereen die op zoek is naar Renaissance merch. Als luxe retailpartner voor de collectie rondom de tour brengt Flannels negentien mode-items uit, waaronder exclusieve T-shirts met teksten als Cuff It. Zelfs de buitengevel van het pand is veranderd in een 360-graden digitaal scherm dat de esthetiek van Renaissance laat zien.

Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.

Maar dat is nog niet alles. Ook kun je hier twaalf looks bekijken van Balmains Renaissance-couturecollectie ontworpen door Beyoncé en Olivier Rousteing. Flannels brengt speciaal voor de wereldtournee ook drie exclusieve items uit onder de noemer Renaissance: Beyoncé with Balmain: een oversized T-shirt, een gigantische tas en een hoodie. De prijzen variëren van 50 pond (ongeveer 58 euro) voor een T-shirt tot 200 pond (ongeveer 230 euro) voor een hoodie.

©Flannels x Beyoncé

Belangrijkste muzikant van een generatie

Beckie Stanion, directeur van Flannels, is trots op de samenwerking met Queen Bey. “Als vrouw in het bedrijfsleven, als moeder en als fan denk ik dat alles aan Beyoncé voelt als een les in modern feminisme. Haar kracht mag niet onderschat worden. Ze bevindt zich in constante evolutie. Ze is de belangrijkste muzikant van een generatie”, zegt ze. “Ik denk dat we bij Flannels een vrij unieke tone of voice hanteren. Zeker onder onze collega’s in de luxe retail. We zijn niet bang om het soort baanbrekend talent en succes te vieren waarvan we weten dat het ons jonge publiek inspireert. Beyoncé is natuurlijk de onaantastbare koningin van die idealen. Het is echt een eer om haar op deze manier te mogen vieren.”

Als de Renaissance pop-upwinkel in Londen nu All Up In Your Mind is, heb je nog tot 5 juni om de winkel te bezoeken.