whats-new-deze-nieuwe-mode-en-beauty-lanceringen-wil-je-niet-missen-258304
©Gince - Thomas Clarkson

Van gloednieuwe merken tot net gelanceerde producten – de mode- en beautywereld zit nooit stil. Wat is nieuw en wil je absoluut in de gaten houden? Van een duurzaam beautymerk dat eenvoud centraal stelt, tot zonnebrillen die je voor altijd wil dragen en een gloednieuw parfum. Hier zetten we onze favoriete nieuwe lanceringen op het gebied van mode en beauty op een rij waarvan je absoluut op de hoogte wil zijn.

Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.

Nieuwe lanceringen die je wil kennen

Salle Privée x RVDK

Het iconische Nederlandse parfumhuis Salle Privée creëerde samen met Nederlandse couturier Ronald van der Kemp een nieuwe geur genaamd The Mind Vaccine. Gemaakt van duurzame ingrediënten is deze geur die “onmiskenbaar gedurfd, verfijnd en duurzaam is.” Nog een primeur – de verpakkingen van de parfums werden gemaakt door Woola. Een gloednieuw label dat duurzame alternatieven maakt voor plastic verpakkingen, gemaakt van overtollig schapenwol. Ze wonnen dit jaar de LVMH Innovation Award 2023 in de categorie “Sustainability & Greentech”.

Salle Privée x RVDK The Mind Vaccine is verkrijgbaar bij Salle Privée en Skins Cosmetics

Gince

Nederlands model Chelsey Weimar reist de hele wereld over voor haar werk. Vandaag zet ze een nieuwe stap in de modewereld met de lancering van haar eigen merk Gince. Chelsey ontwikkelde een persoonlijke stijl tijdens haar wereldreizen, die kenmerkend is door een relaxte stijl waar een goede zonnebril een belangrijke rol in speelt. De unisex-zonnebrillen worden met de hand gemaakt in Rome van bio-acetaat in aardetinten en niet-gepolariseerde glazen, door een klein familiebedrijf. “Van jongs af aan ben ik gek op zonnebrillen en nog steeds heb ik altijd een paar bij me,” stelt Weimar. “Ik heb lang gewerkt aan de zes ontwerpen – het moest passen bij mijn persoonlijkheid en stijl, die ook draait om less is more en kwaliteit boven kwantiteit.”

Sonsie

Duits model en content creator Marie von Behrens-Felipe lanceert beautymerk Sonsie. Door het velen reizen en haar drukke levensstijl, merkte Marie dat haar huid werd aangetast. Daarom besloot ze haar huidverzorgingsroutine te vereenvoudigen en haar eigen label op te richten. Sonsie is een clean en vegan skincaremerk met producten geformuleerd zonder ingrediënten als sulfaten, parabenen en siliconen. Net als haar persoonlijke minimalistische stijl, weerspiegelt Sonsie von Behrens-Felipe’s visie waar doeltreffende eenvoud centraal staat.

Sonsie is online verkrijgbaar.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door sonsie (@sonsieskin)