Eindeloze (digitale) schappen vol fijne producten lijken zo vanzelfsprekend. We dwalen erlangs en ruiken, smeren en testen tot we de producten hebben gevonden die het best bij ons passen. Waar we nauwelijks bij stilstaan, is dat deze producten zorgvuldig ontwikkeld en getest worden voor je ze daadwerkelijk in handen hebt.
L’Oréal Paris wil ons graag meer leren over het intensieve proces vóór de kleurrijke verpakkingen en spetterende marketingcampagnes. Daarom opende het merk de deuren van haar indrukwekkende laboratorium. Wij geven je een behind the scenes.
Een kijkje in het laboratorium
Denken we aan een laboratorium, dan denken we aan witte labjassen, klinisch interieur en wanden vol buisjes met interessante bestanddelen. Verschillende journalisten, onder wie Vogue’s own, en content creators ontdekten tijdens een middagvullend programma hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat in een laboratorium. Tijdens verschillende tests en demonstraties leerden zij meer over L’Oréal Paris’ geliefdste ingrediënten en formules. Hieronder bekijk je de beelden.