Liefhebbers van David Beckham, opgelet. De oud-profvoetballer en fulltime ondernemer – tevens echtgenoot, familieman en nog veel meer – zul je de komende maanden bijna overal halfnaakt tegenkomen. Hij is namelijk het nieuwe gezicht van de Boss One bodywear-campagne. En als wij ‘bodywear’ zeggen, weet je wat dat betekent: een halfnaakte David Beckham op alle billboards in de stad. De campagne werd dit weekend gepresenteerd in Londen en Vogue.nl was erbij.
David Beckham is het gezicht van de bodywear-collectie voor Boss
David Beckham is geen nieuwkomer in de wereld van Boss. We zagen hem eerder al in de herfst/winter 2024-campagne, gekleed in een serie stijlvolle pakken die hij zelf selecteerde. Dit is onderdeel van een jarenlange samenwerking tussen Boss en de oud-voetballer.
Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.
Afgelopen weekend werd in Londen de Boss One bodywear-campagne gepresenteerd. Dit vond plaats in kunstcentrum Lightroom in King’s Cross, onder het toeziend oog van zijn vrouw: Posh Spice Victoria Beckham. Ook drie van hun kinderen – Romeo, Cruz en Harper – waren aanwezig bij de presentatie. Victoria koos voor de gelegenheid een ontwerp uit haar eigen lente/zomer 2025-collectie, inclusief een bijpassende jurk en doorschijnende schoenen met een Cinderella-hak.
De tekst gaat verder onder de foto.

Terwijl David Beckham samen met zijn familie al vroeg aanwezig was, druppelden later ook zijn bekende vrienden binnen – allemaal gehuld in hun mooiste outfits. Denk aan James Corden, Gordon Ramsay, zangeres Pixie Lott en Emily in Paris-acteur Paul Forman. Rond de klok van negen uur werd de campagne voor het eerst vertoond aan vrienden, familie en de in groten getale aanwezige pers, op de enorme videowall van Lightroom. Die locatie doet denken aan Fabrique des Lumières in Amsterdam: een ruimte met gigantische muren die volledig kunnen worden gebruikt voor videoprojecties. En dat gebeurde dan ook met de nieuwe Boss-campagnevideo.