Hoewel het hier pas net officieel lente is, breekt het nieuwe seizoen in modeland al veel eerder aan. De nieuwe lente/zomer 2023-collecties zijn getoond, wat betekent dat het tijd is voor de aansluitende modecampagnes. Wat we dit voorjaar kunnen verwachten? Ingetogen luxe, maar ook kleurrijke looks en ontwerpen met een edgy randje.
De beste lente/zomer 2023-modecampagnes
Voor wie niet kan wachten om z’n winterjas te verruilen voor een dunne trui en sandalen, kan alvast de nodige inspiratie putten uit deze nieuwe campagnebeelden. Volgens Versace keren we dit voorjaar volledig terug naar het trending Y2K-tijdperk. En volgens Paco Rabanne belooft het een hete zomer te worden – waar de nodige outfits bij horen. Kom alvast in de stemming met de beste lente/zomer 2023-modecampagnes.
Tiffany & Co.
Ons favoriete duo uit The White Lotus is terug! Simona Tabasco en Beatrice Grannò – aka Mia en Lucia – zijn te zien in een bijzondere campagne. Nadat het onoverwinnelijke duo onze harten stal in een Skims-campagne, zijn ze nu terug voor de TiffanyLock-campagne van Tiffany & Co. Het Amerikaanse juwelenhuis strikte verschillende duo’s voor de campagne waarin verbondenheid en vriendschap centraal staat. De actrices schrijven elkaar handgeschreven berichtjes, die in de campagne gecombineerd worden met beelden die hun vriendschap tot uiting brengen. “Locked in vriendschap. Simona en Bea dragen Lock ter viering van avonturen in het verleden, het heden en de toekomst”, aldus het merk. Het fierce momentum van het duo is duidelijk nog niet voorbij.

About You
Niet Y2K en zelfs niet nineties: Emma Roberts gaat voor haar exlusieve capsule collectie met About You terug naar de jaren vijftig. De collectie is een mix tussen Western stijl en de trend ‘academia aesthetics’. Denk aan gebreide vesten, polo’s, denim en gingham print. De collectie krijgt dan ook de naam Daahls by Emma Robberts, geïnspireerd op haar liefde voor boeken en verhalen. De actrice is enorm enthousiast om de samenwerking te mogen delen: “Deze collectie laat alle kanten van mijn persoonlijkheid zien: vrouwelijk, vintage, maar vooral speels. Ik heb altijd al iets willen creëren dat alles heeft wat ik graag draag en waar ik me zelfverzekerd in voel, dus ik ben blij met deze kans.” De collectie is vanaf 22 maart te koop.
